Dāvana pašai sev

Man šodien ir svētki! Ne jau tie, kas visiem- sirsniņsvētki, bet jakas pabeigšanas svētki! Ar ko gan šī jaka ir tik nozīmīga? Ar to, ka tā nemaz nav jaka, bet kaut kāds kuriozs. :)))

Pirmo reizi adīju kādu izstrādājumu aptuveni 7 gadus :D. Parasti, ja uz priekšu neiet, vienkārši izārdu un aizmirstu.

Sāku jaku adīt, kad gaidīju Kristianu. Modelis bija iecerēts aptuveni tāds pats, bet apjomīgāks, garāks, atbilstošs situācijai. Tad man sāka tirpt rokas un es nevarēju paadīt. Tad piedzima viens bērns, tad otrs- laika, protams, nebija. Bet kaut kā man tomēr žēl bija padarītā un dzijas.

Aptuveni reizes 4 ķēros atkal klāt, katru reizi koriģējot arī modeli- tas mainījās apmēram šādā secībā- tunika, plecu šalle, jaka ar noapaļotām malām u.c. :))), daudzi izadītie gabali tika izmesti ārā, jo izārdīt kid mohēru ir gandrīz neiespējami.

Beidzot es saņēmos un to izdarīju!

Par pamatu ņēmu līdzīga modeļa jaku, kas man ļoti patīk. Adīju bez piegrieztnes, tikai visu laiku samērot ar jakas detaļu lielumu. Adīju nedaudz garāku.

Apakšmala, piedurknes un kakla izgriezums apadīts ar maniem mīļajiem robiņiem, kurus ada- vienā rindā saadot divus labiskos un vienu uzmetot, otrā rindā adot visus kreiliskos valdziņus.

Jostiņa ir atlasa lente, kas pārlocīta uz pusēm un sašūta kopā.

Jaka labi kombinējas ar dažādām blūzēm.

Jūtos tiešām gandarīta, ka tomēr pabeidzu šo darbu, bet visticamāk, ka dzijai, kas ir zirnekļa pavediena biezumā un tievām adatām tik drīz vairs klāt neķeršos! :D
Priecīgu Valentīndienu!

Komentāri

Anonīms teica…
nu malacis, laba lieta izdarīta un skaists apģērba gabals sanācis, ar to arī apsveicam, arī josta laba vēl tikai vajag atlasa puķi
oma
Aija Elliņa teica…
Jā, var arī puķi! :)
Cik skaista jaciņa!Modelītis,krāsa -super!:)
Inese teica…
fantastisks darbiņš!!! Tik skaista krāsa, jauks modelītis - ja jau mohēra, tad arī gana silta...
Malacis - milzīgs darba posms noslēdzies. Jā, noteikti vajag puķi!!!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Inese, paldies , Inese! :)))) Labi, ka bildītes klāt! :)
Ai, meitenes, vispār neticu, ka pabeidzu, jo tie iestrēgušie darbi, tie man ir visgrūtākie. Un lai vēl maz neliktos, biju uzadījusi stipri par šauru piedurknes daļā virs paduses noraukuma :D un dabūju atkal ārdīt! :)))))
Irēna teica…
malace!!Tev ir Pacietība!!
liene teica…
jauka jaka un cimdi labi glabti...!
Linda teica…
nu īsts varoņdarbs!
viss labs, kas labi (un skaisti) beidzas!
Anonīms teica…
Ļoti, ļoti skaista jaciņa!
Man tāda paša modeļa tikai šokolādes brūnas mohēras arī vairākus gadus mētājās puspabeigta (vairāk gan nepabeigta, nekā pabeigta). :c) Eh, ņēmu un izārdīju!
Aija Elliņa teica…
Varbūt ķersies vēlreiz klāt- ar jaunu sparu? :)))
Paldies, Liki!
Anonīms teica…
Lieliska jaciņa Tev izdevusies :) Uz bildi skatoties nekad aizdomātos kāds ir pavadošais stāsts :)
Lai mīlestības pilns vakars (jo krāsa jau tik Valentīndienai atbilstoša :)
Anna
SiStro teica…
:) Apsveicu ar rezultātu!
7gadu jaka ir ieguvusi sev papildus vērtību. Noteikti nebija viegli likt malā vairākas reizes un atkal ķerties klāt, kad spēki uzkrāti!
Anna teica…
Ļoti skaists un gaumīgs darinājums, šis modelis tiešām ir universāls!
Aija Elliņa teica…
Vai, Sintija, nebija gan viegli ķerties klāt! :D
Paldies, Anna!
Biene teica…
Jauks tas gala rezultāts...Es parasti tā ari nepabeidzu tik vecus iesāktos darbus...Super, ka saņēmies!
Aija Elliņa teica…
Paldies, Biene, es pati brīnos, ka saņēmos! :)
Elīna Šimkus teica…
Ui...man arī reiz bija tieši šādas krāsas smalkās mohēras (uz lielajām adatām adīts!) džemperītis. NOMOCĪJOS - gan ar adīšanu, gan ārdīšanu, turklāt ārdīšana tiešām bija "neiespējamā misija" :))
Man arī tas nāca ar lielu saņemšanos - pirmais un pēdējais šāda veida varoņdarbs!
Aija Elliņa teica…
Elīna, vai vismaz uzvilki arī kādreiz? Jo man citreiz ir tā, ka tā nocīnies ar adīšanu, ka pēc tam nemaz vairs negribas vilkt to! :))))
Elīna Šimkus teica…
Nu...apmēram tā arī bija :)
Kādas pāris reizes uzvilku, tad pēc kāda laika nolēmu izārdīt un adīt kaut ko jaunu - varbūt salikt divām kārtām vai ar kādu citu dziju kopā.
BET - ja pareizi atceros, tad tā ārdīšana pārvērtās murgā un no visa džempera sanāca vien tāds kamolītis...pat nezinu, kur vēlāk izmantoju - varbūt, kādā zeķē ieadīju vai kaut kā tā...! :))
Un šobrīd man mājās stāv maisiņš ar 2009.gada dzimšanas dienā dāvinātu melnu smalko mohēru džemperim. Nevaru saņemties! Trauma uz mūžu :)) Lai man piedod dāvinātāja - švāģeriene :))
Aija Elliņa teica…
Nu tad, Elīna, adi kādu ''taisno gabalu'', kādu šalli vai lakatu, vai esi redzējusi, cik skaistu šalli saņēmu Ziemassvētku dāvanā no liki? http://aijaslietas.blogspot.com/2010/12/ta-nu-sanak-ka-teju-katru-dienu-jasaka.html