Autotrase


Šodien darināju zēniem autotrasi. Paldies, Laine, par ideju! Bet kapēc man neviens nepateica, ka tas ir tik... nogurdinošs darbs? :)))) Vai nu laika prognoze nav īstā, bet man tiešām gāja grūti.

Bet lūk, kas sanāca- pēc konsultācijām ar mazajiem raļļotājiem un kopīgas trases iezīmēšanas, tika pievienota arī stāvvieta, pitstops :))), kaut kāds buldozers, kas mūžigi rok un rok, pāris koki un tribīnes, kurās jau sēž jaunā māte ar bērnu un policists :).

Pie viena trase ir arī sēžamā daļa no divvietīga dīvāna, kurš tika demontēts zēnistabas remonta laikā. Tagad tā kalpo par tādu kā ātras piemešanās vietu zēniem, transformējamu, pārvietojamu un noliekamu, kur vairāk sagribas. Domāju, ka drīzumā saņemšos un uzšūšu tādu pašu pārvalku arī otram dīvāna spilvenam, lai neatšķiras.

Komentāri

Inese teica…
nu dikti feina tā trase jums sanākusi :)
Mans bērns būtu sajūsmā par tādu, vienīgi nu jau viņš ir pa lielu, lai tādu trasi šūtu :( Jau siekalojoties ap Laines trasēm, nožēloju, ka neiedomājos tādu uzšūt, kad manam puikam tas bija aktuāli...
Aija Elliņa teica…
Paldies! es jau arī sen briedu, beidzot saņēmos... man jau to visu procesu paildzināja tas, ka tas faktiski ir pārvalks tam dīvāna spilvenam, plakans variants būtu bijis vieglāks :)))))) Redzēs, ko lielākais bērns teiks, kad pārvedīšu no bērnu dārza...
Inese teica…
ko ta te vairs teikt... jāmetas rallijot. Es jau pati mazliet virtuāli pa to trasi pagončīju :)
Aija Elliņa teica…
:)))) un saki, ka bērns par lielu priekš tādas trases! :))))
Anonīms teica…
nu jāiet pabraukāt, ko Kika teica par trasi, malači, galvenais, ka te var no dažādām pusēm piekļūt un viens otram netraucēt.
oma
Aija Elliņa teica…
par to netraucēšanu vēl var diskutēt :)))), bet teica, ka patīk! :)
Zkss teica…
OOO, domāju gan, ka patīk!!! Kuram ta nepatiktu-i buldozers, i inčīga ģimenīte vērotājos, i stāvlaukumi! SUPER! Es arī pabraukātos! Ines, pagončījam?:D
Aija Elliņa teica…
Zkss, pārsmējos, iedomājos divas nopietnas pieaugušas ''meitenes'' grūstāmies un pļerkstināmies ap trasi, tā kā to dara mani sīči- tu būsi vāģis, es būšu kings... nē, es būšu čiks, tu būsi vāģis!!! :))))))))))))
Anonīms teica…
K-kāda telepātija! Šodienu es pavadīju autotrases zīmē. Manam brāļa dēlam februāra sākumā trešā dzimšanas diena un es esmu nolēmusi uzšūt viņam trasi. Tāpēc šodien "šurīju" ne tikai pa Laines trasi, bet arī daudzām citām i-netā atrodamajām. Iedvesmojos! :c) Tāpēc Tavs ieraksts tieši laikā! :c) Paldies!
Laine teica…
Nu, nu, nu!!!! Galvu augšā! Man šodien komentāros tieši diskusija par pacietību izvērsās! :D

Galvenais, jau ka rezultāts ir bērniem prieku radošs! Tad taču jebkādas pūles atmaksājas!:)
Inese teica…
:D Aija un Zkss, paldies par pozitīvo lādiņu. Zkss, cerams, Tu neiebilsti, ka uzvarēja draudzība?
...un, Aija, pie šitādas trases kurš gan vairs ir pieaudzis un nopietns, phhhh :) Gala beigās vienmēr taču var izslēgt gaismu un sajusties neredzams :)
Aija Elliņa teica…
:)))) man prieks, ka visiem prieks! :)))

bija bija vērts censties, Laine! :)
Irēna teica…
man patīk tā pamatnes ideja!! vispār izskatās ļoti jauki! es ar tur varētu paspēlēties, tik žēl, ka nav autovadītāja tiesību..:)
Aija Elliņa teica…
Irēna, uz šo autotrasi iegūst tiesības vienreiz noskatoties multfilmu Vāģi! :))))))
Antra teica…
Es jau nu puiku vietā liktu apšūt arī otru pufu un uzšūt vēl tiltu, kas savieno abus! ;)
Aija Elliņa teica…
:)))) un kokus un mājas trases malās, nevis horizontāli, plakani piešūtus, bet vertikāli un pildītas ar sintaponu, lai ir realitātes izjūta :))))))) un karogi, lai plīvo pie trases :)))))
Antra teica…
Jā jā jā!!! Es jau varu iedomāties kā puikas priecājas par šito ideju!!! :D
Anonīms teica…
Lieliska trase Tev sanākusi :) lai pieļauju, ka noņemšanās pamatīga.
p.s.šeit minētā doma par trasi uz otra pufa un savienojošu tiltiņu, manuprāt, ir ģeniāla.. man domā, ka ja Tu tā uztaisītu šis veidojums varētu iegūt absolūtu favorīta statusu starp rotaļlietām jebkura puiša mantu krājumā :)
Aija Elliņa teica…
:))) par to es nešaubos, viņiem tas patiktu! :)))
Zkss teica…
Ines-nu mēs takš pagončījām, te Tu pa priekšu, te es pa priekšu un tad tāpat kā uz lielceļa-katra aizbrauc uz savu pusi:)

A, ja nu Aija ņemtu savu pufu padusē(un otrā otru apšūto pufu:D) un vasarā ar tiem brauktu pie Laines? Tad varētu visas iemēģināt, un pie reizes vēl Laines trasi ar :D Vot Laine varētu iztrennēties ar savu jauno Canonu kā īstā rallijā(takš būs jau līdz tam laikam!) Es paņemšu līdzi mašīnītes :D:D
Aija Elliņa teica…
Zkss, man jau arī tāda doma ienāca prātā! puišu (arī puišu) mammas, ne? :)))))

bet man ir smieklīgs stāsts šajā sakarā- kad mācījos braukt ar mašīnu, tad instruktors vienreiz kaut ko acis pārgriezies stāstīja un mēģināja zīmēt (bet viņš tāds jauns čalis bija, saprata jokus), es viņam teicu- beidz te zīmēt, es uz nākamo nodarbību paņemšu mašīnītes līdzi un tepiķi, kur ielas attēlotas, varēsi visu parādīt! D :))))))
Zkss teica…
Mjā, tā puisiešu pasaule tāda inčīga...Man diezgan grūti pārorientēties no mieramikas meitas uz uzvilkta vilciņa sindromu puišelim:D Vot, kur viņiem enerģija rodas?! Es jau Tavā aitu filmiņā ievērtēju Tavu puiku(nu tur aiz krēsla) un ar gara acīm redzēju, kas mani sagaida:D
Aija Elliņa teica…
Zkss, iedomājies, tapēc jau man ik pa laikam gribas šūt visādas zīda puķes un vilkt bez maz vai rozā drēbes :)))))), jo principā, man tagad mājās ir tikai- bakugani, vāģi, brrrrrrrrrr! bum! bam! utt. :))))))) man citreiz liekas, ka viņi nesāk darboties un skriet, pirms viņi neiedarbina motoru! nopietni! :)))))
Bet- vai nav jauki? Mums aug dēli!!! :)
Un viņi ne tikai prot raļļot, viņi jau 3 gadu vecumā prot pateikt- mamma, cik tu smuka! :)