Kabaču ikri un pārdomas par dzīvi

Ir tādas dienas, kā šī, kad gribas darīt tā, kā dara mans kaķis- apsedz acis ar ķepu, saritinās uz dīvāna un viss pārējais vairs uz viņu neattiecas. Nezinu, vai bildē ko varēs saprast no šī slinkā spalvu kušķa :)

Šodien ir tieši tāds noskaņojums- jūtos ne slima, ne vesela. Nevarētu teikt, ka kaut kas sāp, bet nevar arī apgalvot, ka nesāp... Laikam kāds rudens vīruss. Saņemties uz ko lielu ir grūti. Sēžu un skatos uz jaunajiem audumiem, kurus atkal sapirku Abakhanā- bet vai tad tādus var atstāt veikalā?

Audums pa kreisi pats sauc no plaukta- paņem mani, sašuj divas vīles, iever gumiju un būšu tev svārki! :)

Savukārt divi velveta audumi, kas jau ir izšūti, gaidīt gaida, kad pārtaps kādās rudens somās-

bet par to visu es domāšu rīt! :)

Lai diena nebūtu galīgi zemē nomesta (joprojām neesmu sapratusi, ka atpūsties arī ir vērtīgi!), taisu kabaču ikrus. Recepte ir viegla un ēdiens ātri pagatavojams, it sevišķi, ja dara kā es- gan burkānus, gan kabačus sarīvēju virtuves kombainā. Recepte aizgūta no žurnāla Ievas Virtuve 28.08.2009. Nr.2.

Vajadzēs-

1) 3 vidējus kabačus (man ir divi lieli),

2) 3-4 sīpolus,

3) 2 burkānus,

4) pusglāzi eļļas,

5) 3 ēdamkarotes tomātus pastas,

6) 2 lauru lapas,

7) ķiploku ,

8) sāli, maltos melnos piparus.

DARU TĀ


Sīpolus notīru, smalki sagriežu un sakarsētā eļļā apcepu. Kad tie apcepušies, pievienoju sarīvētus burkānus. Kabačus nomizoju, izņemu sēklas un sarīvēju. Pievienoju burkāniem un sīpoliem. Maisot cepu kādas minūtes 10.

Tad pievienoju lauru lapas, sāli, melnos piparus un tomātu pastu. Katlam uzlieku vāku un sautēju vēl apmēram minūtes 15. Pašās sautēšanas beigās pievienoju caur ķiplokspiedi sasmalcinātu ķiploku.


Žurnālā bija rakstīts tā- vēl karstu masu pilda burkās. Ja kabaču ikrus plānots glabāt ilgāk par mēnesi un ēst ziemā, tad burkas (1 litra) nepieciešams pasterizēt 20 minūtes.

Es neesmu mēģinājusi tā darīt, mani kabači pazūd uzreiz- pa burciņai mammām un pati ēdu siltus kā piedevas pie kaut kā. Garšīgi!

Bet varbūt vēl saņemšos un sagatavošu arī kādu burciņu ziemai!

Komentāri

Irēna teica…
jā, kabaču ikri ir labi, nesen pagaršoju un pēc tādas aptuvenas receptes mēģināju uztaisīt-- sanāca ļoti garšīga biezeņzupa... varbūt saņemšos un uztaisīšu pēc Tavas receptes... mana Kaķe arī bieži guļ tādā pozā, it kā sakot-lieciet mani mierā, viss apnicis, gribu kārtīgi pagulēt
Aija Elliņa teica…
Jā jā, mūžīgi nogurušais kaķis :) no mājas rotāšanas ar savu personu :):):)
Antra teica…
Nu tā... laikam ir pienācis tas laiks, kad jāsāk mīlēt jabači, jo mīļotais vīrietis ir izaudzējis dārzā milzu kabaču ražu :D ķeršos klāt! ;)
Aija Elliņa teica…
nu ja MĪĻOTAIS VĪRIETIS ir izaudzējis, tad gan sāc mīlēt kabačus tūliņ pat! :) :)
Anonīms teica…
mīļā SAULĪTE, varēji arī vienu dienu atpūsties nedarot nekā, bet pareizi saka, ka arī atpūsties ir jāmāk
Aija Elliņa teica…
nu saku taču, ka neprotu atpūsties, neviens neiemācīja :) :) :)